बेत्रावति सँगै सुरु हुने रसुवा जिल्लाले अन्त्यमा चिनलाई झण्डै १६ कि मी को दुरीमा राखेर बैदेशिक नाकाको पर्खाईमा बर्षौदेखि टोलाएर बस्न बिवस छ , स्याफ्रुबेसी बजार ।
हिसिला यमिले १९५० को सन्धिलाई उल्टाइन भने नेपालले चिनसँगको नाका खोल्न भारतको सहमति लिनु जरुरी हुने छैन् होला । नत्र भने त स्याफ्रुमा बाटो खुलेको दुई दसक बितेपनि हामीले चिन जोडने अबको १६ कि मी को कच्ची नै भएपनि बाटो खोल्नको लागी बिदेशीको मुख ताक्नु पर्दैन होला ।
1 comment:
It's true. We have to build roads at North too. Its good that we have road upto Jumla. I think at least from 6 places all over the northern Nepal, we should build road. Kimathanka, Taplejung, Kerung, Mustang, Humla (from Karnali) and Darchula. Then we will be accessible from both India and China. We can then make Nepal as Transit point and that is essential for the promotion of Bilateral trade.
Post a Comment